fredag den 23. september 2011

Blog anbefaling !

                                                 TAK MICHELLE !

 Michelle fra bloggen http://michellesmodeslam.blogspot.com/  har været så sød, at lave en bloganbefaling til min blog?! som jeg er vildt stolt over, at hun har haft lyst til. Hendes blog er også helt klart et kig værd, da den oser af personlighed hendes egne tanker og ord  ! Hun skriver om shopping, sin hverdag og om lækker mad ;) Endnu engang mange tak Michelle det har givet mig et kæmpe boost til at fortsætte med at blogge og gøre mine indlæg endnu mere spændene for jer læser, og at dele min viden ud omkring sundhed og ernæring samt loppefund.

2 kommentarer:

  1. Hehe, hvor er det sødt. :)

    Tusind tak, Simone. :)

    SvarSlet
  2. Hej Simone.

    Jeg kom til at slette min gamle profil (og det var ikke med vilje), den hed goleftnotright.blogspot.com :-)

    Så jeg tænkte på om du ikke havde lyst til at tjekke min nye profil ud, den er helt ny! :)

    Knus Stephanie Victoria :-)

    SvarSlet