lørdag den 10. september 2011

Helsekost















Hvis man skal holde den gode figur, er det vigtigt hvad man putter i mundenJeg har siden jeg var en lille pige, fået økologisk mad da min mor selv havde køkkenhave  æbler og bær Hun er tidligere sygeplejske, og har en stor viden inde for kost og ernæring, det har hun så lært mig i gennem tiden Jeg tror på at hvis man ikke spiser forarbejde mad, så har man det bedre og ens energi niveu er også højere samt man bliver sjælden syg 


Jeg var forbi denne Helsebutik, som hedder "Råkostdepotet" på Krystalgade den er dejlig stor og nem at overskue. Den er også helt klart et besøg værd, de har lige fra mad til kropsprodukter

1 kommentar:

  1. Hej Simone.
    Jeg vil spørge om jeg kan få lov til at bruge dit øverste billed af Råkostdepotets facede? Det skal bruges til en ny hjemmeside der bla. skal sælge produkter derfra.

    Hilsen Sascha

    SvarSlet