fredag den 16. september 2011

Hvad laver en Mediegrafiker enlig ?




                                     



(Hvis i trykker på billederne kommer det op som en PDF og er nemmere at se.)
Ja hvad er en mediegrafiker enlig ? er der sikkert nogle af jer der har tænkt.  Det er faktiks en ret stor vifte af forskellige ting. Men fælles for det hele er at det er et GRAFISK fag, og jeg har valgt at gå den vej som er mest kreativ hvor man laver lige fra logoer til reklamer til magasiner osv. Faget har også en tekniks del hvor man skal kunne sætte de rigtigte faver op så man ikke sender alt til tryk, også er manden blå i hovedet når han skulle være hudfarvet hehe.  Jeg er virkelig glad for den her uddannelse fordi jeg kan udfolde mig kreativt :) uddannelsen tager 4 år,  man starter på grundforløbet som er 40 uger også er det et år i praktik og et år i skole, sådan fortsætter det, indtil man skal til svende prøve :) jeg er færdig i år 2014 på Fredriksberg Teknik Skole..

Jeg har valgt og ville vise jer mit første magasin layout jeg fik lavet for et halvt år siden,  jeg skal faktisk lave et til om 2 uger, og jeg skal nok ligge det færdige resultat op også ;)  De to sidste ting er en folder for Peter øvig, og en plakat for Blekingegade banden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar