torsdag den 8. september 2011

I LOVE FITNESS


                     træningsbukser fra H&M: 129kr    top fra H&M: 50kr,-     Egekilde: 25kr,-
                                                                       
               Strik: ukendt     New Balance 420: ca 700kr,-       Fitness World medlemskab: 229kr,-
   


Tøjet og skoene er noget jeg selv går i, og kan anbefale H&M sportstøj..

Jeg har været meget aktiv hele mit liv som har bestået af ridning i 10 år og svømning i 2år. Men siden jeg var 17år, har jeg været vild med at løbe og der startede jeg så i Dansk Fitness og så da jeg flyttede til København begyndte jeg i Fitness World som jeg er rigtigt glad for at være i. Men før det lavede jeg mavebøjninger hjemme på gulvet og trænings øvlser på Youtube, det også en udmærkede måde at holde sig i form på, hvis man ikke er så vild med at træne i fitness..


Jeg tror alle piger i teenage alderen har en usikkerhed omkring deres vægt, og jeg var ikke en udtagelse ! Jeg har været langt nede i vægt en overgang da jeg var 17-18 år fordi jeg troede at jo tyndere man var jo mere "lækker" blev man?  Jeg kan så sige, at det gør man ikke!! Man for det dårligere og man fryser og er træt hele tiden.. så piger ? jeg vil ikke råde jer til at tabe jer mere end der er behov for. I dag har jeg et fornuftigt forhold til mad :) jeg kan sagsten kværne en plade chokolade og andet usundt, for livet er simpelhen for kort, til ikke at nyde det fuldt ud ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar