mandag den 12. september 2011

Jeg ønsker mig !

YOGA
Jeg er en stor fan af yoga, og jeg har i omkring 3 måneder gået til det fast hver søndag i Fitness World. Det en rigtigt dejlig måde, at få strukket sine muskler ud på efter en lang uge med hård træning. Man for indre ro, og en dejlig afslappede krop. Hvis man har ømme muskler er det også en skøn måde at få løsnede op for dem. :)  De billeder jeg har valgt at vise jer  i dag, er nogle lækre ting fra hjemmesiden "yogaudstyr.dk" som jeg ville elske at ege, men man skal jo lige ha råd til det hele hehe. Jeg har særligt valgt maden ud, da det er økologisk, sundt og smager fantastisk.

Jeg vil lige give jer en blog som jeg har fulgt meget med i omkring yoga tryk her  
Karen Pallisgaard Quist hedder kvinden bag bloggen, og det er en virkelig god og lærig blog som jeg har haft meget glæde af.

1. Peaceful Flow DVD: Er en ny lækker yoga DVD for både begyndere og øvede. DVD´en indeholder tre sekvenser af forskellig varighed og grad af intensitet. På den måde kan den passe til alle niveauer, tidspunkter og dagsformen.

2.Yoga for krop & sind DVD: Er Yoga for krop & sind er et varieret yogaprogram, som indeholder åndedrætstræning, øvelser der udvikler en stærk, smidig og harmonisk krop samt afspænding.

3.Asquith top med kryds: Asquith top med kryds på ryggen for et elegant og stadig sporty look. Toppen har rund halsudskæring og er ekstrem behagelig med en intern bh for ekstra støtte.

4.Asquith Yoga Buks: En elegangt krops-syet buks i børstet økologisk bomuld. Perfekt til yoga, pilates eller træning. Buksen har en bred, flad og komfortabel linning med slanke ben til knæet derefter lidt brede ud til at skabe en "bootcut" 

5.Karmameju - Benvarmere: Dejlige bløde benvarmere.

6 Powermåtte: Egner sig især til astanga yoga men kan også med fordel anvendes til andet yoga , pilates eller gymnastik.

7. Sølv Vævet armbånd: Smukt håndvævet armbånd. Vævet af tynde bånd i 99,6% rent sølv. Skinner med en fin børstet og mat finish.  

8. Bobble Drikkedunk Pink: En ny stilfuld vandflaske, som filtrerer vandet, mens du drikker. Et udskifteligt kulfilter i flaskehalsen fjerner klor og organiske stoffer fra postevandet, og omdanner det til klart, blødt vand, der smager af vand fra kilden – uden at det koster ekstra, hverken miljømæssigt eller økonomisk.

9.Tamari ristede sicilienske mandler: Økologiske sicilianske mandler som er ristet til perfektion i Clearsprings egen tamari. 30 gr. 100% økologiske.

10. Gojibær: Gojibær (Goji berries) er små, røde tørrede bær som stammer fra Himalaya og Kina. De er naturlige og soltørrede. Dette er den perfekte søde snack som kan nydes af både børn og voksne. Brug dem til madpakker, istedet for rosiner, på desserter, salater, müsli eller flakes.

11. Refresh - Pukka te: Refresh - Pebermynte og lakridsrod. Indeholder: pebermynte, lakridsrod, fennikelfrø, hibiskus, roser og korianderfrø. 100% økologisk. 20 breve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar