mandag den 26. september 2011

JEG VANDT SKU !!!






Hej Piger ! Jeg blev så glad da jeg kom hjem i dag og så at posten havde en sød pakke fra mærkede Qua til migJeg havde helt glemt at jeg var tilmeldt Quas konkurrence om nogle af deres produkter nemlig en lækker øjen cream som jeg faktisk lige står og mangler det da fantastisk hehe. (Nogle gange har man bare lov at være heldig ! wee) Jeg skal nok anmelde den om noget tid og se om den har en virkning





lidt om mærket Qua 



Qua Organic er et meget ambitiøst økologisk dansk hudplejemærke med et fantastisk design af høj international klasse. Serien er certificeret af franske Ecocert og byder på en række meget lækre og meget moderne produkter, til både ansigt og krop.

Qua er et nytænkende, trediegenerations hudpleje-brand. Først var der den traditionelle hudpleje, der fokuserede på udvendig skønhed langt mere end indvendig. Så kom de økologiske hudplejeprodukter, der tog kampen op mod usund og skadelig kemi i produkterne. Qua Organic starter sin udvikling på den økologiske side af hudpleje, men det uden at opgive effektivitet, resultater og ren uforfalsket nydelse.

Qua er en luksuriøs serie af high-performance hudplejeprodukter, der kombinerer de allerfineste økologiske og naturlige ingredienser med de seneste videnskabelige metoder. Det for at kunne give dig sundere hud, der ikke bare føles bedre, men også ser smukkere ud.

2 kommentarer:

  1. Nej hvor lækkert! Jeg er misundelig!

    SvarSlet
  2. Hej Mary

    kan allerede sige nu det
    den øjen cream falder i god jord hehe

    God aften

    Kram Simone

    SvarSlet