onsdag den 21. september 2011

LOVE DESIGN

















DESIGN LOKALE PÅ MIN SKOLE

I dag skulle jeg have mit ynglings fag design, og i den anledning ville jeg vise jer det lokale jeg for undervisning i. Det helt fyldt med grafisk design, citater og kloge ord samt en HEL væg, bare med lækre magasiner, som vi skal analysere og diskutere om. Jeg er virkelig i himlen, for det er så flot et lokale, og man for så meget inspiration. Vi bliver lige nu undervist i vores kommende magasin projekt, som starter op i næste uge, jeg glæder mig helt vildt til at komme igang igen. ( jeg har i et lidt ældre indlæg skrevet om mit gamle magasin det kan i se HER ) Grunden til at jeg skal lave et til, er at jeg går et halvt år om fordi, jeg ikke følte jeg var klar til eksamen. Jeg har dog en klar forstilling om hvordan dette magasin skal være, og det bliver så fedt at vise jer det færdige resultat. 

Hvad synes i om lokalet ?            

5 kommentarer:

  1. Det ser virkeligt spændende ud:-)
    Hvilken uddannelse går de på?
    Er lidt nysgerrig:-)

    /Rikke Modekolibrien.dk
    http://blog.modekolibrien.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg går på Frederiskberg Teknik skole, som mediegrafiker.

    Kram Simone

    SvarSlet
  3. Ej, det er min drøm!
    Hilsen Www.maikortbaek.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ej, hvor sjovt - Jeg er også mediegrafikerelev! Blev VILDT glad da jeg så dette opslag...

    - Jeg følger dig fra nu af ;)


    Kh Chelle

    SvarSlet
  5. Hej Chelle

    Tillykke hvor er det godt at høre ! hvor er det dejligt du har lyst til at følge mig

    Kram Simone

    SvarSlet