lørdag den 17. september 2011

Lørdags morgenmad




Godmorgen allesammen


Jeg har fået et par henvendelser omkring hvad jeg spiser til morgenmad, så jeg tænkte at nu skulle det væreJeg kan simpelhen ikke leve uden morgenmad, og jeg får det skidt hvis jeg ikke spiser noget, det er nemlig det vigtigeste måltid om dagen.
Det i kan se er tre stykker ristede rugbrød, som jeg har smurt med avokado, det er sundt fedt for kroppen og er med til at holde  maven flad, også med maget kyllingekød, og ost  og lidt peberfrugt på toppen, som er fyldt med C vitamin. Jeg spiser æg hver dag, det er rigtigt godt for øjenene  hår og negle.  Ud til højre ser i min elskede morgenkaffe, i et KÆMPE glas hehe jeg synes det er lidt flot ud. Ved siden af har jeg lavet en soja yoghurt, som er godt for fordøjelsen og som også er rigtigt sundt og smager godt.(normalt plejer jeg at bruge soja mælk, i min kaffe men det have jeg desværre ikke.) Jeg har lidt økologisk fuldkorns mysli på toppen og nektarin. Jeg elsker forresten at læse avis så det er en daglig rutine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar