torsdag den 15. september 2011

Mit skolehjem









Her ser i billederne fra det sted jeg bor, nemlig Emdrups skolehjem. Det er et sted hvor alle, som går på Tekniks skole kan komme på, der findes også et i Valby. Det er godt nok hovedebygningen, jeg har taget billederne i men jeg synes den er så flot indrettede, og faktiks er stedet arkitekt tegnet. Jeg er særligt vild, med kantinen fordi den har alle de farverige stole, og flotte billeder på væggene.


Værelserne er ikke så spændene, de er på 10 kvartmeter ret slidte, men man bor to personer sammen. Jeg er så heldig, at have en sød pige (Lærke), som jeg deler mit værelse med. Jeg skal ca bo her i 4 måneder, endnu og så skal jeg endelig til at finde mig en lejlighed, eller et værelse her i København. Så hvis i kender nogle der har et sted fra december så sig enlige til!

2 kommentarer:

  1. wow great and fancy appartment and furniture!

    kind regards from Germany

    http://walkinginboots.blog.de/2011/09/15/the-air-and-not-just-tonight-11850185/

    SvarSlet
  2. Thanks ! Im glad you like it !

    Have a nice day

    Love Simone

    SvarSlet