fredag den 9. september 2011

Power Smoothie










(Jeg beklager de ikke optimale skarpe billeder jeg skal lige finde ud af det ! )

Det var lige min frokost smoothie jeg ville vise jer. Jeg har været syg, de sidste par dage desværre, også må jeg jo igang med at få rensede kroppen ud for virus og forkølelse. Jeg var så heldig, at snakke med de søde Joe the Juice  fyre i Magasin, som sagde man skulle tage ingefær short ( jeg elsker deres ingefær caffelatte) og ingefær er jo sundt så det prøvede jeg. ! Hold da fast det renser ud !! det var virkelig stærkt men godt!. Jeg har så i dag lavet en lidt "mildere" udgave som går ud på følgende måde:

  1. tag en håndfuld frostende bær
  2. skær godt 5 cm ingefær i ( jeg putter 3 klumper i )
  3. tag ca 4 dl grape juice i 
  4. tag evt en banan eller andet til at søde det lidt op hvis du ikke er så vild med en skrap smoothie
  5.  Jeg putter en skefuld hørfrø olie som er "sundt fedt for kroppen " og godt mod rynker




2 kommentarer:

  1. Hej smukke <3 Det ser lækkert ud :)
    Nice, at du har fået oprettet en blog, søde :D

    SvarSlet
  2. Tak søde :D

    Jeg er virkelig glad for du kan lide den hehe

    SvarSlet