onsdag den 7. september 2011

Produkter jeg bruger

Jeg indrømmer det ! jeg eeeelsker luksus og gode produkter til huden, det synes jeg at man skylder sig selv. Her har jeg samlede mine produkter, som jeg har hjemme på mit badværelse. Jeg går meget inde for øko mærker og produkter som ikke er fyldt med parabener, dog har jeg Ole Henriksen og Body Shop som ikke er i den kategori.. men dem kan jeg nu ikke undvære hehe .

Der både i den lidt dyre gruppe og i den lidt budset venlig udgave.

Endelig !! 
Hvis du kender nogle produkter som er gode, så høre jeg gerne fra dig :) !   

  1. Rensemælk fra Mellisa: Det er en lækker rensemælk, som gør huden blød uden at udtørre den, og den fjerner snavs og makeup. Jeg bruger den morgen og aften . 98kr
  2. Jurlique Skin Balanic face olie: Det er en ansigt olie som gør at huden ikke tørre ud, den er virkelig lækker, indeholder vitamin A, B2, D og E, vigtige olier der øger elasticiteten og blødgør linjer. Jeg bruger den efter jeg har renset mit ansigt og under min dagcreme og natcreme.  410 kr
  3. Derma dagcreme: En ansigtscreme, som giver optimal fugt og pleje. Indeholder E-vitamin og naturlige olier, samt har  solfaktor 6 i. 99kr
  4. Derma natcreme: Derma Eco Natcreme er en mild og genopbyggende ansigtscreme, som giver fugt og næring til huden. Indeholder Aloe Vera.  99kr
  5. Ren øjncreme: En let, kølende gele med figenekstrakt, der køler, opfrisker og giver liv til trætte øjenomgivelser. 250kr
  6. John Masters Calendula hydrating mask:  Er en lækker fugt maske som giver optimal fugt ! Jeg sover med denne maske, da den trænger ind i huden og ikke fedter og vasker den så af om morgen. Jeg bruger den 2 gange i måneden. 349 kr
  7. Mandelolie: Jeg bruger mandelolie fra urtegaard, efter jeg har været i bad sammen med shea butter som gør kroppen utrolig blød !  80kr
  8. Hamphanske: En hanske der er god at bruge inden du går i bad, da den sliber alle de døde hudceller af.  24kr
  9. F10 Enzymatic Smooth Radiance Facial Mask: Mildt exfolierende maske styrker cellefornyelsen og efterlader huden blød, opstrammet og med en fantastisk glød. 275kr 
  10. Ole Henriksen scrub: En lækker skrub som tager alle de dødehud celler, bruges i badet. 360kr
  11. Body shop showerwash coco: En dejlig frisk duft af kokos sæbe til kroppen. 50 kr
  12. Shea Butter: Det er en lækker fed creme til kroppen, jeg bruger mærkede fra Anglemark. 43kr.
//Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar