torsdag den 22. september 2011

Ses vi i fitness ?


fuuuck et grimt billede håber i ikke bliver skræmt helt væk haha :) 


Vejret har været så dejligt i dag,  og min første tanke var at jeg ville i fitness. Nu har jeg lige fået mit trænings tøj på,  og kan se frem til en times holdtræning som hedder "mave balle lår"  kan være nogle af jer kender det ? Det kan man gå til i fitness world,  og det bare SUPER godt.  Efter den time står det så på en halv times løb,  og styrketræning. Jeg har et indre mål om at få en 6 pack !? om det vil lykkes eller om det bare er en fantasi jeg har mig,  må tiden vise hehe ! Når men jeg må heller afsted i må ha en dejlig dag.

7 kommentarer:

  1. Vi ses nok ikke - men jeg arbejder selv i fitness og skal afsted igen i aften :-D

    SvarSlet
  2. Hey:)
    Hyggelig blog! Elsker at du selv tager billederne og at de ikke er nogle du finder på en random hjemmeside!
    Stephanie

    Please follow: http://stephaniestephaniemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hej Marica

    Ej hvor sjovt ! håber du for en god arbejds aften :)

    Kram Simone

    SvarSlet
  5. Hej Stephanie

    Mange tak :) jeg vil sige jeg veksler mellem billeder jeg selv tager og billeder som jeg finder interesant for jer læser :)

    Hilsen Simone

    SvarSlet
  6. Thanks for sharing your review on fitness. Really helpful article.

    Watch Family Guy Online

    SvarSlet
  7. Tanks ! Im happy you liked it

    Love Simone

    SvarSlet