torsdag den 8. september 2011

Silica test

(beklager mit ikke så gode billede) 

Jeg var et smut forbi matas i går på vej hjem fra skole, da jeg faldt over "Silica" som skulle love at ens hår ville blive smukkere, mere glans fuldt samt tykkere, og det var særligt ordet "tykt" som faldt i god jord hos mig.  Man skal tage 3 piller om dagen næste måned, vil jeg skrive en anmeldes om produktet og min egen personlig mening .Hvis der andre der har prøvet det må i gerne ligge en kommentar.

//Simone

4 kommentarer:

  1. Jeg har selv taget silica, i en periode hvor jeg havde fået lavet kunstige negle. Pillerne hjalp både på mit hår og mine negle, begge dele voksede en del hurtigere end normalt,. Hvilket jo er smart, hvis ikke det var fordi at det krævede at jeg gik til min negledame min 1 gang om ugen, for at få lavet udfyldning. Mine negle blev også en del stærkere.

    SvarSlet
  2. Jeg prøvede det i en periode, bemærkede ikke de store forandringer udover at jeg begyndte at få små sår i ansigtet. Så stoppede jeg - øv!
    Glæder mig til at høre hvordan du oplever silica.

    Knus
    www.Somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Maja

    Det var da ærgeligt, det ikke virkede for dig.
    Du kan evt prøve at spise b-vitamimer ? det giver også sundt hår og stærke negle. (jeg tager det også selv, fra mærket buget det indeholder det samme som de dyre mærker, men bare til en billig pris til ca 30kr :) )

    Kærlig Hilsen

    Simone

    SvarSlet
  4. Hej Anonym

    Det var da skønt at høre det virkede for dig:)

    Jeg kan sige så meget nu at mit hår føles tykkere :) men det kan self også skyldes en god kost ;)

    Hilsen Simone

    SvarSlet