søndag den 18. september 2011

Søndags hygge med Signe !








Signe pigen og Simone på søndags tur i KBH

SPEED JUICE er Signe og min ynglings stamsted at spise, da de har lækre sandwichs, kaffe, og smoothie selvfølge økologisk. ! (De ved enda hvad vi skal have i vores sandwichs) Når men vi hyggede os, og gik en tur på strøget, og ned til Nyhavn og fandt en KÆMPE  is jeg lige skulle kysse hehe.  Forresten så synes jeg, hvis i ikke allerede har været nede at se de fantastiske smukke billeder, af verdens steder og dyr på Nyhavn så gør det. ! De så flotte billederne


Har i hyggede jer i dag ?? 

2 kommentarer:

  1. tak for din søde kommentar. Din blog er rigtig fed, jeg følger:-) xx sophia

    SvarSlet
  2. Hej Sophia

    Tak hvor er jeg glad for at høre det !

    Kram Simone

    SvarSlet