tirsdag den 27. september 2011

Stilhed


I BE BACK !

Hej søde piger . Jeg beklager virkelig at jeg ikke for lavet så mange indlæg lige nu . Men jeg er igang med mit magasin projekt som jeg fokusere på hele denne uge og som tager meget af min tid . Jeg glæder mig meget til at vise jer det færdige resultat! Jeg håber i kan bære over med at der bliver lidt stille de næste par dage . Men som sagt ! jeg vender stærkt tilbage med nye loppe- fund og meget meget mere hæhæ! Ha en skøn uge til vi ses igen . 

7 kommentarer:

  1. Btw, er du fra Jylland & mode interesseret? Så kom med til fest på Teko i Herning fredag. Mere info på min blog. Håber vi ses! :D

    Michelle
    Aesthetics.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare flot !! :O

    Fin blog du har, er blevet fast læser ..

    // Liselotte

    SvarSlet
  3. Hej Michelle

    Åh ville så gerne, desværre har jeg ikke råd eller tid i denne uge :( !

    Men endelig hvis der kommer fest igen i fremtiden? så sig endelig til.

    Kram Simone

    SvarSlet
  4. Hej Liselotte

    Tak for din søde kommentar og hvor
    er jeg glad for du have lyst til at følge mig.

    Ha en dejlig dag
    Kram Simone :)

    SvarSlet
  5. elsker dine opslag med lækre og sunde snacks :-)

    xoxo

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Hej Stephanie

    Det jeg rigtigt glad for du kan :-)

    der kommer mange flere hehe

    Kram Simone

    SvarSlet
  7. Super fin blog du har! Du har lige fået mig som fast læser!
    Håber du vil tage et smut forbi min blog!

    Knus Louise
    -louiseslouiseliv.blogspot.com

    SvarSlet