søndag den 18. september 2011

TAK!




TAK PIGER!

Jeg vil gerne sige tudsen tak for alle jeres kommentar. Det har virkelig givet mig det største smil på læben, når jeg læste jeres dejlige feedback til mine indlæg, og at i har lyst til at følge mig! Jeg er ret ny, og som sagt har jeg kun været i denne blog verden en uges tid. Men det har givet mig blod på tanden, og jeg kan mærke at jeg har så meget jeg gerne vil dele med jer angående "genbrugsfund fitness og ernæring" samt min hverdag, og hvad jeg ellers lige går at laver. Her til aften sidder jeg og nyder min ynglings te, fra 10krs butikken som hedder "wellness Herbs urte te" som indeholder lige fra ingefær hyben pebermynte til rød solhat ( som skulle være god mod forkølse ) I må endelig sige til hvis i har noget jeg skal vise mere af, ? eller et par gode ideer  jeg kunne prøve for at gøre bloggen endnu bedre? Endnu engang mange tak for jeres respons





Ingen kommentarer:

Send en kommentar