søndag den 18. september 2011

Taske Frøken






Taske Frøken

Godmorgen piger, jeg havde lige lyst til at vise jer mine to dejlige tasker, som jeg begge har fået af min mor. Den sorte "alt mulig taske" er 20 år gammel, men fungere optimalt og er utrolig slidstærk da den er lavet af læder. Jeg bruger den når jeg tager en tur på strøget, eller er inde at handle, da den både kan lånes oppe i toppen og have meget i sig.

Den lyssebrune læder taske er fra mærket Adaxog som jeg er super glad for da det er den perfekte skoletaske. Den har to rum, og en fin læder snor så man kan ha den om skulderne.

Hvorfor nogle tasker er i mest til ?

8 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har dig!
    Vi kan følge hinanden, hvis du har lyst? Jeg er fast læser hos dig, og du må meget gerne blive hos mig også.

    Knus

    emilieflensborg.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Emilie

    Jeg kigger straks og mange tak for det
    dejligt du kan lide min blog

    Kram Simone

    SvarSlet
  3. Virkelig nogle lækre tasker! Er alt for vild med den sorte!

    SvarSlet
  4. Hej Agnes

    Tak ja den er også rigtigt lækker hehe

    Hilsen Simone

    SvarSlet
  5. Waw, lækre tasker.

    Skøn blog du har dig her, jeg vil lige surfe lidt mere rundt her, og se om ikke jeg skulle blive fast læser. ;)

    I øvrigt er din header rigtig flot, og du er simpelthen utrolig smuk!

    Kram
    - Michelle
    - MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Åh :) jeg er virkelig bare så glad du synes jeg har nogle indlæg der er spændene at læse:) det sætter jeg stor pris på, og det giver mig bare mere lyst til at fortsætte !

    Det ville være så skønt hvis du have lyst til at blive fast læser !
    Tak hvor er det sødt sagt :)!

    Kram Simone

    SvarSlet
  7. Jeg er netop blevet fast læser. Din blog er super inspirerende og skøn! :)

    Kram

    SvarSlet
  8. Tak Michelle !

    Hvor er det bare skønt !

    Kram Simone

    SvarSlet