fredag den 23. september 2011

Urtekram produkter




Mine morgenmads produkter jeg er stor FAN af.



Hej piger, jeg vil lige skrive lidt om Urtekrams produkter, som jeg er rigtigt glad for og er stor tilhænger af. De er økologiske og  nøglemærket. De er lidt i den dyre ende, men du for også hvad du betaler for! Jeg kan så sige at de tit er billige i Netto. De produkter i kan se på billedet, er de morgenmads prdoukter jeg bruger. Jeg har vist før at jeg spiser rugbrød med advokado og magert pålæg på, det også rigtigt lækket og sundt. Men i uge dagene laver jeg en smoothie om aften, og sætter den i køleskabet til næste morgen. Jeg laver den af soja mælk, Hørfrø olie og Biottas juice (lidt forskelligt hvad jeg har lyst til, men mine faroritter er dem jeg har vist på billede) så putter jeg frostnebær og lidt frugt jeg nu har købt ind til i. Smoothien leger jeg er "yoghurt" og hælder så "spelt super mysli" på som indeholder 75% fuldkorn også lidt mandler på toppen eller andre nødder. Jeg kan sige at sådan et måltid MÆTTER ! :) Jeg ved ikke om i ved det ? men nødder uden salt er dobbel så sundt som hvis man køber dem med salt på.

I kan læse mere om Urtekrams produkter Her

Imorgen vil jeg vise jer min havregrøds morgenmad, som jeg blander med varme bær, nødder og super spelt mysli..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar