søndag den 11. september 2011

Øvelse gør mester !



Jeg fumler stadig med mit kamera ?! som i kan se er det ret uskarpt. Men jeg ville prøve, at tage et billede af mig selv, med en hånd men det jo ret tungt sådan et kamera haha. :D Min rommie Lærke, har været syg hele dagen så hun har bare skulle sove den ud


 Jeg har i dag sovet længe til klokken 10 ca, det er en fast tradition om søndagen efter fulgt af et godt solid måltid mad og så en time i fitness. Jeg har heller ikke lavet så meget andet end at tjekke mine faste blogs jeg læser, og høre noget dejligt musik. Jeg elsker remix, og lige nu høre jeg George Michael "True Faith" det er et rigtigt lækkert nummer som for en til at drømme langt væk! Lyt til det her 

1 kommentar:

  1. din blog ser ud til at have potentiale! jeg håber du får styr på kameraet så du kan få taget nogle billeder af dine outfits! du er forresten guddommelig smuk!

    - Thea Aae http://theaaae.blogspot.com

    SvarSlet