tirsdag den 13. september 2011

Veninde aften !





Min dejlige veninde, have i går aftes inviteret mig over på filmhygge i hendes lejlighed i København.
Hun har lige været en måned i Kos, for at uddanne sig til bartender. Vi havde en skøn aften, med slik og film ( vores ynglings film "Heste Hviskeren") Hun er virkelig en veninde, som jeg elsker at tilbringe min tid sammen med, da vi bare kan snakke om alt og nyde hinandens selvskab. Jeg var enda så heldig, og måtte sove ved hende i hendes overskønne dobbelt seng. !!


Jeg elsker hendes soveværelse, da det bare udstråler charme og personlighed. Jeg var så heldig, at jeg måtte tage et billede af hendes SEJE væg. Hvor hun har alle mulige postkort, og billeder som betyder lige netop noget særlig for hende:-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar