lørdag den 1. oktober 2011

Genbrug del 4













Genbrug del 4 og JOE . . 

God eftermiddag piger, i har sikkert opdaget det ? solen skinner, og der er 23 grader i KBH det jo helt fantastisk hehe . Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig tur på strøgetsom startede på Joe the Juice med en lækker smoothie som hedder "energizer" Der består af æble - ingefær- og rød grebfrugt, og underlig som jeg er  skulle jeg da lige ha en avokado oveni . !! De er  så søde derinde, så det fik jeg da lige gratis med . Dermed  ville jeg lige deler mit herlige tip med jer, at hvis i er på joes og i skal have en smoothie, og i ikke lige kan få jeres ynglings frugt med i? så bare spørg efter det så putter de det gerne i . :) 


Nååå men det var lige et side spring hehe . Jeg var som sædvanlig lige et smut forbi min ynglings Røde Kors, som ligger på strøget på vej mod Tivoli . Der fandt jeg den skønneste sweater med egen  på til 100 kr,  og en hvid uld trøje med rullekrave på hehe  til 50 kr, det jo rigtigt 70er stil . !! 

2 kommentarer:

  1. Gode fund! Er vild med den første sweater!
    Knus and-mary.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Mary
    Tak den er også rigtigt fin !

    Knus simone

    SvarSlet