lørdag den 1. oktober 2011

Matas


NYE PRODUKTER?

I dag var jeg også lige i Matas, guud det så farligt at gå der hen man kommer altid ud med noget hehe.
Jeg var løbet tør for ansigts crem, og jeg elsker Derma produkterne. Dagcremen har solfaktor 6 i sig, som er fin her til efteråret, og en lækker natcreme som fugter rigtigt godt. Fælles for de to produkter, er at de absorberes rigtigt hurtigt ind i huden, så man føler sig aldrig "fedtet" og det elsker jeg!  Jeg manglede også en ny bodyskrub, så jeg tænkte jeg ville prøve Matas egen. ? Jeg har ikke prøvet den før men til 50kr, kunne jeg ikke lade den stå. Så var det lige Dennis Knudsen, jeg fik øje på og helt seriøst ? Jeg så Dennis i Magasin, som var ved at sælge sin nye bog, sød ser han da ud. Jeg har aldrig prøvet hans shampoo, så den er jeg også meget spændt på at prøveEr der nogle af jer piger der synes den er god?  Jeg bruger normalt en rigtigt dyr shampoo fra mærket Shu Uemura men den koster altså knapper men er virkelig god! hårkuren kan jeg ikke leve for uden 


 Hvad shampoo bruger i?

3 kommentarer:

  1. Jeg bruger en fra frisør mærket Joico, mod tør hårbund. Den dufter dejli, uden at være for meget:-) Derma er fantastik !

    SvarSlet
  2. Hej Marica

    Det lyder da godt! laver de også hårkurer?

    Kram Simone

    SvarSlet
  3. Ja det mener jeg bestemt at de gør :-D

    SvarSlet