tirsdag den 4. oktober 2011

Melissa Produkter



Melissa produkter 

Hej piger i dag modtog jeg min pakke fra, Melissa som er et økologisk hudpleje mærke der er fri for
Pararbener, parfume og andre kemikalier som skader huden. Jeg er særligt glad for "rensemælken" da huden ikke tørre ud og bliver helt stiv i det, men renser og fugter rigtigt meget samtidig med den gør huden helt vildt dejlig blød. Jeg har så aldrig prøvet deres ansigts og kropsolie før, så den er jeg meget spændt på at prøve. Jeg bruger normal mandelolie efter jeg har været i bad da det giver en baby blød hud. ! Produkterne er billig og det jo bare en fordel!

I kan læse mere om Melissa mærket her Her


2 kommentarer:

  1. Lyder lækkert. :)

    Hvor har du købt dem? Melissas egen hjemmeside eller?

    Kram fra Michelle

    SvarSlet
  2. Jeg køber dem normal i helsebutikker

    men jeg fik 20 % rabat på kamilleshop.dk :) tjek det ud hehe

    Kram Simone

    SvarSlet