lørdag den 29. oktober 2011

Weekend !



Lørdags træning og pigeaften


Jeg er her endnu! jeg har bare haft så meget fokus på mit studie og en masse oplæsning til min design eksamen som jeg skal op i om 2 uger! Det går ud på jeg skal lave et emballage også designe logo og brevpapir og en masse andre ting ( i for det at se når jeg er færdig)   I hvert fald får jeg altså bare ikke lige forberedt helt så mange indlæg, som jeg plejer  UNDSKYLDER mange gange. Men jeg  har  det rigtigt godt, og det er jo altså det vigtigste. I dag skal jeg ud at træne i Nordhavns Fitness World et rigtigt fedt sted med mange søde og (flotte) fyre høhø det kan man jo godt lide at se på når man er single!  Senere i aften skal jeg være sammen med min dejlige veninde Signe som også i næste uge har inviteret mig på SPA !!! uhh det skal jeg nok skrive mere om
. I Må ha en dejlig weekend 

3 kommentarer:

  1. Lækkert! :)
    Håber du får en rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  2. Hej Chelle

    Mange tak og ilm ! :)

    Kram Simone

    SvarSlet
  3. Rigtig fin blog!
    Kig gerne forbi min www.fashionofthelove.blogspot.com

    Christina:-)

    SvarSlet