onsdag den 30. november 2011

Eksamen


GRUNDFORLØBS EKSAMEN I MORGEN!!!!!!!!

Hej piger 
Nu er mit grundforløb færdig i morgen officelt i morgen kl 9 ! da det er der jeg skal op og forsvare min hjemmeside og folder som jeg har lavet hele sidste uge !

jeg har virkelig brugt mange timer og kræfter på at få det hele færdigt i tide og nu er det endelig tid til at vise hvad resultatet er blevet hehe ! 

En anden nyhed er at jeg nu flytter i lejlighed i weekenden så der bliver en masse ting som skal på plads ! GLÆDER MIG SÅ MEGET ! det har været så stressende ikke at vide hvor man skulle bo henne når det her er færdigt !? Det var enlig meningen at jeg skulle finde et værelse her i København men så har jeg bare helt igennem fantastiske forældre der gerne vil købe mig en ejerlejlighed !! Jeg er så taknemlig og jeg synes det er så fedt !!! 

I for den at se når det hele er faldet på plads ! 
I må ha en dejlig aften ! 

Kram Simone

2 kommentarer:

  1. Al held og lykke herfra, både med eksamen og flytning, og tillykke med lejligheden! :)

    SvarSlet
  2. Tak Michelle !! :)

    er også bare så glad !

    Kram <3

    SvarSlet